Mitt ID-kort

Jag var och beställde ett internationellt ID-kort på konsulatet här i Shanghai för flera veckor sedan. Bara någon vecka senare fick jag ett mail om att det var klart och jag var välkommen att hämta det. Gick dit, men fick då veta att det bara varit ett datafel och att mitt ID inte alls var klart. Ok.

Nyss fick jag ett mail från den svenska ambassaden i Tyskland, som undrade om jag ville hämta ut mitt ID i Berlin eller i något av de 12 honörskonsulaten runt om i Tyskland.
Tyskland? Jag bor i Kina!

Hjälp.

Kommentarer
Postat av: Annica

Här! ;D

2011-10-08 @ 11:14:27
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Nivåhållaren

Beträffande ovan nämnda blogg. Värre dynga har jag in te läst på år och dag och vad i h-e menar vederböran de med att pressa den på intet ont annande människor? Låt oss slippa sånt mög i fortsättningen!

2011-10-09 @ 13:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0